- AVALEHT - - FOORUM - - GALERII -



Postita vastus 
Gauja
Autor Sõnum
Kevin68 Ära
Foorumi kasutaja

Postitusi: 8
Liitunud: Apr 2009
Postitus: #1
Gauja
Natukene juttu siis Gaujast.

Esimeste mudelite tootmist alustati 1961. aastal, kus need hakkasid varem toodetud jalgrattale paigaldatavate abimootorikomplektide ees suurt populaarsust koguma. Masina jõuallikaks oli 2-taktiline mootor Д4, võimsusega 1 hobujõud. Hilisematel mudelitel ka Д5, mis esimesega võrreldes oli veidi võimsam ja töökindlam. Magneetost puudus väljavõte tuledele, esivalgustus kompenseeriti tavalise jalgrattadünamo pealt. Gauja eelisteks tavalise mootorjalgratta ees oli esivedrustus, mis muutis viletsal teel sõitmise mugavamaks ja turvalisemaks. Uuematel Gauja mudelitel, mille tootmist alustati 1963, oli laiem juhtraud ning raamitugevdused. Gauja mõlemad veljed olid 26-tollise mõõduga ja trummelpiduritega. Mootori ülekanne tagarattale toimus tavalise jalgrattaketi abil. Aparaadi maksimaalne kiirus sirgel teel oli kuni 40 km/h ja ühest paagitäiest, mille maht oli 2,2 l jätkus ligi 150 km läbimiseks.

[Pilt: 300px-Gauja_01.jpg]

Kevin.
16-05-2009 11:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum: