Räägin siis ka enda üsna uue aegsest kaherattalisest suksust. Alguse sai kõik 8nda Jaanuari õhtul, 2009'ndal aastal. Nimelt tahtis üks mees ära osta minu Moskvichi, müümise põhjuseks oli see, et polnud kuskil hoida ning 14 aastane eriti masinat ülal hoida ei jõua. Tuligi siis 9'nda jaanuari hommikul järgi ning siis tuli meelde ka pool aastat tagasi pakutud sääreväristaja, kuid sel ajal polnud mul raha selle soetamiseks. Tegingi väikse telefoni kõne ning juba olingi vennaga Kärdla poole põrutamas. Vend viis mu siis sinna ning leppisime kokku, et poole tunni pärast tuleb järgi - vestlesime siis endise omanikuga headest külgedest ning halbadest külgedest. Ei märganudki kui juba pool tundi mõõdas ning vend Peugeot 205'ga tagasi oli, siis aga ilmnes juba esimene probleem. Nimelt polnud sääreväristajat kuidagi võimalik ära mahutada sellisesse torbikusse nagu seda on Peugeot 205. Esialgu põrutasin üle tänava sõites vanaema juurde, esialgu otsustasime vennaga masina sinna jätta, et see hiljemalt siis ära tuua. Tuppa minnes aga minu avastuseks vanaema polnudki märganud minu äsja ostetud sääreväristajat ning tema närvide säästmiseks ( murelik nagu vanematele inimestele ikka kohane ) otsustasin masina salaja sealt ära lükata ning Käina poole põrutama hakata. Koju oli kõiges 19 kilomeetrit. Jõudes aga Kärdlast pisut välja jäi masin seisma ning minu imestuseks polnud paagis enam tilkagi bensiini. Raha oli alles kõigest 10 krooni ning bensiini jaamani paar kilomeetrit, ega see polekski lugenud sest õli jaoks poleks nii või teisiti raha jätkunud. Vanaema juurde ei tahtnud ka enam tagasi minna ning otsustasin masinat Käina poole lükkama hakata. Olles 5 kilomeetrit lükanud tuli sõber järgi ning aitas selle punnvõrri Käina tarida. Kohe sai pildid tehtud ning ka video.
Peale toomist nägi ta välja siis selline,
Ning video,
http://www.youtube.com/watch?v=_ltMpbhSiCQ
Mõõdus nädal ning juba oligi masin laiali, plaan oli ta siis üle värvida.
Välja nägi ta peale värimist selline,
Sai veel natukene aega põristatud, kuid hing polnud ikka rahul ning sai ta veel korra värvitud + sai palju uusi juppe ostetud.
Tänaseks on masin selline.
Muidugi on masinaga palju, palju toimunud, kuid ma ei jõuaks seda kõike siia kirja panna.
Vahepeal olen pisut arvet pidanud ning panen kirja siia kõik jupid, mille peale vähegi raha läinud.
Peegel - 75 krooni
Pedaalajami ketipinguti - 75 krooni
Ketikaitse - 50 krooni
Gaasirull - 50 krooni
Uus kolb - 100 krooni
Uued kolvirõngad - 60 krooni
Kolvisõrm - 18 krooni
Uus tagumine sisekumm - 100 krooni
Värvimine kollaseks - 150 krooni
Värvimine punaseks - 450 krooni
Esitule gondel - 100 krooni
Esimene porilapats - 25 krooni
Uued poldid, mutrid, seibid - 25 krooni
Kondensaator - 45 krooni
Uus küünal - 35 krooni
Kokku - 1358 EEK
Kevin.