Äsjane Kurtna laat oli Riga detailide saadavuse poolest üpris soodne, sai sellelegi eksemplarile üht-teist soetatud.
Esiteks leidsin ühe väliselt mittemidagiütleva kasti põhjakihist kauaotsitud kilomeetrilugeja, mille eest müüja kohe "erilise kirve" hinnaks lajatas - tervelt 15 Eesti raha küsis nimelt. Otsustamiseks kulus täpselt 1 sekund.
Tegelikult ei ole ma päris kindel, kas täpselt selline ka Rigadega kaasa tuli või on tegu universaalse varuosaga. Siin ta on:
Lisaks sai kaasa toodud veel ka õige, kolmnurkne tööriistakott. Täpsemalt, ma jällegi ainult arvan, et see on õige, sest silmasin neid kahte erinevat tüüpi - ühel teisel isendil nägin kinnitusklõpsusid ümarama moega. Esimesena jäin pidama sellise juures:
Vahetult enne äratulekut silmasin ka üht üpris ilusat ja tervet Riga sadulat, mis samuti siia eksemplari peale tee leiab. Hetkel fotode peal olev on tegelikult "laenatud" Riga 10 pealt, pisidetailid reedavad.
Veel täiendasin oma tagavara mitme esipidurisüsteemi võrra. Detaile, mida ma algul kaua taga ajasin, sattus nüüd kohe kaks tükki tühise hinna eest taskusse. Enese vabanduseks ei ole mul midagi öelda.
Mida ei ole Rigade detailidest seni veel laatadel näinud, on - rattad, samas kui praktiliselt kõike muud on olnud aja jooksul liikvel. Just rataste puudumine takistab mul hetkel veel mõne Riga-tüüpi jalgratta komplekteerimist.