- AVALEHT - - FOORUM - - GALERII -



Postita vastus 
Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Autor Sõnum
Meelis Ära
Banned

Postitusi: 450
Liitunud: Aug 2009
Postitus: #1
Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Siia teemasse ootaks eelpool nimetatud vastukaja. Tänan tähelepanu eest !

Link artiklile: http://www.foorum.tsiklitall.org/showthread.php?tid=245
18-02-2010 12:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
priit Ära
Foorumi kasutaja

Postitusi: 15
Liitunud: Apr 2008
Postitus: #2
RE: Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Hulga kiiduväärt tööd tehtud!
kiiruga läbivaadates jäi silma, et näit. K125M polnud puudutatud, ja kas Minski M1A-l polnud juba lõpus ka vahelduvvoolu genekas.
Ja mis asi on täpselt "küünalvedrutus", tunnistan, et ise täpselt ei tea, siiani olen pidanud IŽ49 ja M72 tagavedrutust sellele terminile vastavaks, kas M1M kiigega taguotsa annab selle termini alla sobitada?
19-02-2010 11:51 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Meelis Ära
Banned

Postitusi: 450
Liitunud: Aug 2009
Postitus: #3
RE: Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Tänud kommentaari eest !

1) Jätsin tõesti 125M mudelinime eraldi välja toomata (mainitud on teda siiski K125 teleskoop-esihargiga variandina aastast 1952, foto punasest mootorrattast pildiallkirjaga "K125M").
2) Hiliste Minsk M1A võimalikest vahelduvvoolu-generaatoritest olen kuulnud. Õiget ülemineku-aastakäiku teadmata ei julgenud sel teemal siiski sõna võtta. Juhul kui keegi teaks täpsemaid andmeid teeksin kindlasti täiendused-parandused.
3) "Küünalvedrustuse" terminiga puutusin kokku venekeelses kirjanduses (kus täpselt ei mäleta). M1M -i tagavedrustuse täpsema tüübinimetuse leidmisel parandan kindlasti sõnastust.
19-02-2010 03:36 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
priit Ära
Foorumi kasutaja

Postitusi: 15
Liitunud: Apr 2008
Postitus: #4
RE: Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Mõningad allikad (vene tsiklientsüklopeedia) pakuvad, et vahelduvvoolu generaator ilmus M1A-le 1954. Kas vastab tõele - ei tea.
Ja tagavedrustusest - sellist "kiigega" tagavedrustust nagu oli M1M -l ja edasi järgmistel mudelitel , nimetetakse venekeelses kirjanduses "majatnikovaja". Küünalvedrustus on ikkagi M72, R71 ja IŽ49 teema, nagu eelnevalt (kõhklevalt) mainisin.
21-02-2010 08:35 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Meelis Ära
Banned

Postitusi: 450
Liitunud: Aug 2009
Postitus: #5
RE: Artikli “Väike ime” Zschopaust" kriitika, parandusettepanekud ja kommentaarid
Teostasin soovitatud parandused-täiendused !
22-02-2010 01:47 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Vali alamfoorum: