Tsiklitalli foorum

Täisversioon: DKW KS 200 hind?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selline,et palju võib maksta pealkirjas mainitud ratas,aasaarvu veel ei tea kuna birka on ülevärvitud.
Ratas on ise lahtivõetud,kroomosad on nutused,esituli ei pruugi ka õige olla,süütekarp on vale ja mõned kannid võivad puudu kah olla.Pilte veel pole,aga saan need ehk paari päeva pärast kui jälle ligi pääsen.Küsimus tekkis sellepärast,et praegune omanik ei oska mulle hinda öelda,minul aga on kange tahtmine see enda garaaži vedada ja asja elluäratama hakata.
Tere mehed.
OOtaks pildid ära,siis oleks mille üle arutada.
Katsuge olla.
Olen nüüd igalt poolt uurinud pilte ja kirjandust ja hakkan juba kahtlema selle ratta mudeli õigsuses ja seega küsimus selline,et mis mudeliga üldse tegu on?Ratta hinda enam vaja teada pole,kuna see juba minu oma.Pilte kah : http://www.foto24.ee/album/33684
Tere,

Porilauad ja paak viitavad SB seeriale. Tasuks üles otsida raami ja mootori nr. siis kataloog abiks.


Fred

Velts Kirjutas:Olen nüüd igalt poolt uurinud pilte ja kirjandust ja hakkan juba kahtlema selle ratta mudeli õigsuses ja seega küsimus selline,et mis mudeliga üldse tegu on?Ratta hinda enam vaja teada pole,kuna see juba minu oma.Pilte kah : http://www.foto24.ee/album/33684
Suured tänud abi eest! Asi nüüd selge ratas on DKW SB 200 aastast 1937.
Tore, oman ka ise ühte sama mudelit (taastamise ootel), seega loodan, et hoiad selle ratta taastamisprotsessi/ käekäiguga kursis. Ja ehk saab mingeid töid-, tellimisi ka ühitada.

Fred

Velts Kirjutas:Suured tänud abi eest! Asi nüüd selge ratas on DKW SB 200 aastast 1937.
See tööde ja tellimiste ühitamine on vägagi teretulnud.Loomulikult hoian ka siinseid ratta käekäiguga kursis,sest kindlasti on palju asju,mida ma ei oska selle ratta juures ilma targemate nõuanneteta teostada kuna pole mitte kunagi ühtegi DKW-d näpu ega jalgevahel tundnud ja asi minujaoks veel väga võõras.Kuigi pean tunnistama,et ühte pisemat DKW koopiat olen juba näppinud ja lausa sõitnudki(Moskva M-1-A 1950.a.),kuid seegi veel poolik projekt,mis seisab juppide ja ajapuuduse taga.
Tagasiside URL