Tsiklitalli foorum

Täisversioon: inva-MMVZ ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Endise mõõtmatu kodumaa netiavarustes jalutades komistasin huvitava isendi otsa. Kuulus väidetavalt aastatel 1946-1952 jalutule lendur-vabastajale ja kõik hilisemad kümnendid seisnud kuuris heinte all. Leidmisjärgselt lõhutud originaalmootor ja asendatud see "üsna sarnasega". Üks teema kommentaaridest oli :
...После Великой Отечественной войны в нашей стране было очень много инвалидов. Для них были созданы трехколесные мотоколяски на базе легких мотоциклов М1-М и К1-Б Минского и Киевского заводов. Это было открытое кресло-сиденье, установленное между задними колесами, а перед ним размещался мотоциклетный двигатель и рычаг управления, связанный с передним мотоциклетным колесом. Позже на заводе в Серпухове закрыли мотоколяску кузовом, установили автомобильный руль и поставили двигатель от мотоцикла ИЖ.

Tekib 3 võimalust :
1) Eeldusel et tegu on MMVZ-ga ei klapiks nagu ajastu : Minskis algas minu teada mootorrataste tootmine alles Juulis 1951 ja M1-M tuli liinile alles 1956 ?
2) Kas MMZ (Moskva) või ZID ei võinud algaastatel tegeleda kõige muu hulgas ka invaliikuritega ?
3) Isend on samodelkin-kompott erineva ajastu detailidest mis ehitatud-kasutatud-ümberehitatud 50-nendatel ja hiljemgi.
Igatahes on tegu huvitava ja pisut humoorika liikuriga (järske manöövreid võimaldav "käsipidur", eriti längus phänomenlik esihark jne.). Kohe tuli meelde lapsepõlv : ühel järjekordsel huvireisil n-liitu sai külastatud sõjamemoriaali. Sealsel parkimisplatsil suutis suuremat sorti kaose tekitada sarnasel kuukulguril kihutav veteran-kamikadze (ilmselt läks "pominkadega" liiale). Aasta oli siis vist 1982.

indrek

See on ilma kahtluseta isetehtud masin. Väärtuslik ja huvitav sellegipoolest.
Tere mehed.
Tundub,et tegu on järjekordse NIT-iga.Huvitv asi ja vääriks säilitamist.
Katsuge olla.
Jaan.
Tagasiside URL