Tsiklitalli foorum

Täisversioon: IZ 56
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitus.

Ostsin oma teise mootorratta, esimese vana. Iz 56 1960. Ja on tekkinud esimesed küsimused.

1. Kust saaks manuali?
2. kas keegi teab mis värvi peavad olema helesinisel rattal värvitud triibud?
3. Kas on kellegil täis originaalist pilte. Kõikvõimas internet sisaldab fotosid kas mustvalgelt, väikselt või valede juppidega
4. Missugune on IZ 56' 60 õige iste?

Vastu ei ole hetkel pakkuda muud kui lugu ratta korrastamisest ja healjuhul ka pilte.


nessus


P.S. Luban et sama teema alla hakkab tulema kysimusi nagu Vändrast saelaudu.

nessus
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]Tervitus.

Ostsin oma teise mootorratta, esimese vana. Iz 56 1960. Ja on tekkinud esimesed küsimused.

1. Kust saaks manuali?
2. kas keegi teab mis värvi peavad olema helesinisel rattal värvitud triibud?
3. Kas on kellegil täis originaalist pilte. Kõikvõimas internet sisaldab fotosid kas mustvalgelt, väikselt või valede juppidega
4. Missugune on IZ 56' 60 õige iste?

Vastu ei ole hetkel pakkuda muud kui lugu ratta korrastamisest ja healjuhul ka pilte.


nessus


P.S. Luban et sama teema alla hakkab tulema kysimusi nagu Vändrast saelaudu.

nessus
Endal olemas IZ 56( korviga) aastast 1960.Seisab sellisena nagu soetamise hetkel oli,kuid on minuarust heas komplektsuses.Võin teha pilte,ehk on abiks.

indrek

(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]Tervitus.

Ostsin oma teise mootorratta, esimese vana. Iz 56 1960. Ja on tekkinud esimesed küsimused.

1. Kust saaks manuali?
Näiteks siit!
NB! nagu kõigi vene masinatega, on manuaalis toodud fotode näol tihti tegu sotsrealismiga.
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]2. kas keegi teab mis värvi peavad olema helesinisel rattal värvitud triibud?
Oleks nagu meeles, et punased... üldiselt valikus oligi ainult hõbedane, kuldne ja punane.
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]3. Kas on kellegil täis originaalist pilte. Kõikvõimas internet sisaldab fotosid kas mustvalgelt, väikselt või valede juppidega
Siin on üks enam-vähem (silindri originaalsuse panid osad "spetsialistid" kahtluse alla, aga muidu peaks õige asi olema) : http://galerii.tsiklitall.org/thumbnails.php?album=72
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]4. Missugune on IZ 56' 60 õige iste?
Paigaldati paralleelselt nii pikka dermantiinkattega sadulat kui eraldi asetsevat kummisadulat ning lühikest dermantiinkattega sadulat. Mõlemad variandid on õiged.
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]Vastu ei ole hetkel pakkuda muud kui lugu ratta korrastamisest ja healjuhul ka pilte.
Ootame:)
(31-08-2009 09:19 AM)hinkus Kirjutas: [ -> ]
(30-08-2009 11:44 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]Tervitus.

Ostsin oma teise mootorratta, esimese vana. Iz 56 1960. Ja on tekkinud esimesed küsimused.

1. Kust saaks manuali?
2. kas keegi teab mis värvi peavad olema helesinisel rattal värvitud triibud?
3. Kas on kellegil täis originaalist pilte. Kõikvõimas internet sisaldab fotosid kas mustvalgelt, väikselt või valede juppidega
4. Missugune on IZ 56' 60 õige iste?

Vastu ei ole hetkel pakkuda muud kui lugu ratta korrastamisest ja healjuhul ka pilte.


nessus


P.S. Luban et sama teema alla hakkab tulema kysimusi nagu Vändrast saelaudu.

nessus
Endal olemas IZ 56( korviga) aastast 1960.Seisab sellisena nagu soetamise hetkel oli,kuid on minuarust heas komplektsuses.Võin teha pilte,ehk on abiks.


Muidugi on abiks, igasugune info on hetkel tähtis, missugune korv on sinu rattal ( lugesin teemat foorumis) irw?

Tänud Indrekule.

Aga kohe uued kysimused:

1. kytus, kas saab kasutada 95 ja kui siis mis õli ja suhtega? Ma väga vabandan oma mitte teadlikust, aga parem on kysida lolle kysimusi kui....

2. esitletud ratas tundub olevat minu omaga päris sarnane, või siis vastupidi :), aga latern ja sellel olev spido? Kas toodeti neid ka erinevaid või on kõigil yks ja selle värv. Kas must on originaalis ja vennad on uuema välimuse andmiseks lihtsalt pintsliga yle käinud, või on must mingi.....?
Kui on kõigil yks siis tuleb see lisada hangitavade asjade nimekirja.

3. tekkis veel kysimus eelpool esitletud ratta vasakul siduri all oleva vibu kohta. Mis see on ja milleks?

Tänud juba ette.
Aga kohe uued kysimused:

1. kytus, kas saab kasutada 95 ja kui siis mis õli ja suhtega? Ma väga vabandan oma mitte teadlikust, aga parem on kysida lolle kysimusi kui....

- Ega see 95 nüüd nii saatanast ka ei ole... uued õlid on paremate omadustega, nii et nendega üle pingutamine mingit efekti küll ei anna, enam vähem selline vahekord nagu õli tootja soovitab ja peaks toimima.

2. esitletud ratas tundub olevat minu omaga päris sarnane, või siis vastupidi :), aga latern ja sellel olev spido? Kas toodeti neid ka erinevaid või on kõigil yks ja selle värv. Kas must on originaalis ja vennad on uuema välimuse andmiseks lihtsalt pintsliga yle käinud, või on must mingi.....?
Kui on kõigil yks siis tuleb see lisada hangitavade asjade nimekirja.

- Tulekorpused on jah erinevad, suur ja väike tuli (minu rattal siis väike). Tulekorpuse värv peaks alati must olema ja spido taust ei ole minu rattal kindlasti ise tuunitud vaid sellisena tehasest tulnud.

3. tekkis veel kysimus eelpool esitletud ratta vasakul siduri all oleva vibu kohta. Mis see on ja milleks?

- Kui me mõlemad seda "vibu" ühte moodi defineerime, siis tegemist de-kompressiooni klapi hoovaga

Tänud juba ette.
[/quote]
Fred

indrek

(02-09-2009 08:50 AM)Fred Kirjutas: [ -> ]
(31-08-2009 11:10 PM)nessus Kirjutas: [ -> ]2. esitletud ratas tundub olevat minu omaga päris sarnane, või siis vastupidi :), aga latern ja sellel olev spido? Kas toodeti neid ka erinevaid või on kõigil yks ja selle värv. Kas must on originaalis ja vennad on uuema välimuse andmiseks lihtsalt pintsliga yle käinud, või on must mingi.....?
Kui on kõigil yks siis tuleb see lisada hangitavade asjade nimekirja.
Tulekorpused on jah erinevad, suur ja väike tuli (minu rattal siis väike). Tulekorpuse värv peaks alati must olema ja spido taust ei ole minu rattal kindlasti ise tuunitud vaid sellisena tehasest tulnud.
Tuled toodeti erinevas tehases ning lihtsuse huvides valmistati kõik musta värvi. Tagumise tule korpusega ning tulelülitiga on täpselt sama lugu.
Tulekorpuse suurus oleneb aastaarvust, vanematel on suurem.
Sinist värvi rattal ei pruukinud rohelise taustaga spido olla.
Kelmikas.

Ega keegi ei oska soovitada lähimat kaubamaja tagavara osadele. Väike Nali.

Igatahes käima ma selle masina sain, bensiini ja õlisuhte määras südametunnistus. Oma tänaval sai esimesed ringid tehtud. Vahvva. Mis tekitas veel paar kysimust. (Arvatavasti visatakse mind varsti foorumist välja)

Vabandan teadmatust "vibu" kohta. Lihtsalt enda vabanduseks, oli raske lapsepõlv, polnud mul sääreväristajat ega ilusaid mänguasju, rauast kraana vaid. Ja nyyd olles noorest ja ilusast saanud ainult ilusaks tuleb lapsepõlv uuesti läbi elada. IRW. Mu teine ratas on hea ja kiire, aga teha pole tema juures veel midagi.

Käiguvahetus: Minu meelest ei saa jala käiguvahetuse lõtk olla eriti suur, ma ei saa esimest yldse kätte jalaga. Ja vasakult käsivahetajaga oleks käigukastil nagu 2x vabakäiku. Mhmm. Eks tuleb hakata siis laiali võtma ja vaatama mis seal on.

Hetkel on tööl vähe kiire, aga kui alustan jagan teiega informatiooni koos fotodega. Kui huvitab. Ja teen pilti sellest laternast, mulle tundub et see ei ole õige latern seal.
Ja taas ma olen tagasi. Kuna siinsed tunduvad olevat IZjevskist pärit siis paar kysimust taas.

1. IZ 56 värvitud summutaja. Mis aastani seda tehti. Otsides netiavarustes näib et osa neist on värvitud ja osa kroomitud summutajad. IZ Jupiter al 62 aastast on juba kroomitud summutajaga.

2. Ja taas see esilatern. Kas oleks võimalik leida pilti missugune see suur esilatern ja võti (eriti oluline) 60-ndal aastal välja nägid. Spidomeetri tausta värv erineb sama moodi suuremal osal. Eelpoole esitletud IZ 56 spido on väike rohelise taustaga (vähemalt uuest peast ::)). Vaevalt keegi neid käsitsi kodus üle värvis ja joonistas. Põhivärviks tundub olevat must ja valge (beez).
Kas sama tüüpi laternat ja võtmesüsteemi võidi kasutada erinevatel ratastel nt Dnepr jne.

3. Rehvid. Kas on üldse võimalik kuskilt hankida vene päritolu uusi rehve (tahaks näha GOST kirjasid peal), või on nende otsimine suht mõtetu. On võimalik hankida nt tsehhi toodangut, uus rehv on uus rehv. Ja kodarad ei ole ometi olnud originaalis kroomitud, või mida?

Järgmisena tuleb hakata kasutama OSTAN, MÜÜN, VAHETAN osakonda.

indrek

(05-09-2009 01:51 AM)nessus Kirjutas: [ -> ]Ja taas ma olen tagasi. Kuna siinsed tunduvad olevat IZjevskist pärit siis paar kysimust taas.

1. IZ 56 värvitud summutaja. Mis aastani seda tehti. Otsides netiavarustes näib et osa neist on värvitud ja osa kroomitud summutajad. IZ Jupiter al 62 aastast on juba kroomitud summutajaga.
Kuni tootmise lõpuni värvitud.
(05-09-2009 01:51 AM)nessus Kirjutas: [ -> ]2. Ja taas see esilatern. Kas oleks võimalik leida pilti missugune see suur esilatern ja võti (eriti oluline) 60-ndal aastal välja nägid.
Suurt esilaternat 60ndal enam ei pruugitud paigaldada. Väike latern: vaata galerii viidet ülevalt; võti sama mis Planetadel-Jupiteridel.
(05-09-2009 01:51 AM)nessus Kirjutas: [ -> ]3. Rehvid. Kas on üldse võimalik kuskilt hankida vene päritolu uusi rehve (tahaks näha GOST kirjasid peal), või on nende otsimine suht mõtetu. On võimalik hankida nt tsehhi toodangut, uus rehv on uus rehv.
Kui tahad natuke sõita ka, osta Tšehhi rehv.
Kui tahad autentset eksponaati, osta Vene rehv - neid on veel vabalt saada.
(05-09-2009 01:51 AM)nessus Kirjutas: [ -> ]Ja kodarad ei ole ometi olnud originaalis kroomitud, või mida?
Kindlasti mitte, Küll aga tsingitud,
Tervist taas, käisin lätis motomuuseumis. Täiuslik see mudel ei olnud, aga.... Tundub et mu latern on õige( jee) ja muidu ka olen õigel teel, nyyd algab muidugi see kõige lõbusam osa, lahtivõtmine jne. Ja juppide leidmine. Ja loodetavasti saan yhel päeval uhke näoga sõitmagi minna.
Miks Riia IZ täiuslik pole?

Kõik ei pruugi 100% tõe pähe võtta, aga see lehekülg aitab mul vahest ununenud asju meelde tuletada: http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html

terv
Kaarel
Tagasiside URL