Tsiklitalli foorum

Täisversioon: Alumiiniumpindade (mootor) värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Küsimus, millist tehnoloogiat/ materjale eelistada mootoriploki ja silindripeade värvimiseks?
Konkreetsemalt- väidetavalt on Jawa 360 mootori karter ja silindripead üle tuisatud õhukese värvikihiga, siit tulenevalt ka küsimus, kuidas saavutada klaaskuuli pritsist tulnud pindadel võimalikult originaalilähedane tulemus?

Fred

indrek

Leidsin sellise toote, mida oleks huvitav katsetada:
http://www.rilak.lv/data_ee/specifikacij...merest.pdf

Huvitav, milline on reaalsuses see reklaamitud "vasardatud efekt?" Sellise väljendiga võiks minu meelest hästi iseloomustada Vene värvitud alumiiniumist tooteid - kõik nad on sellised struktuursed.
Jawa puhul - tasuks otsida mõni hästi säilinud detail, vähemalt minule ei ole värvikiht Jawa osadel kunagi silma torganud.
Aga mida arvata sellest, kui kuumakindla laki sisse segada alumiiniumpuru? On kellelgi sellega kogemusi?
Kuna tegelen ise klaaskuuliga, siis jääb alumiinium pärst klaaskuuli küll selliseks, et lakk peale ja paremat tulemust annab otsida. Minu arvates ei ole mõttet küll juba puhastatud Al pinda üle värvida. Kui siis ainult tõesti originaalsuse eesmärgil.
Minu arvates, ei ole samuti Jawal mootor värvitud olnud. Minu enda Jawalt ei tuvasta mootori pealt küll ühtegi värviplekki.
Sm.Siim007!
Kuna tegeled klaaskuuliga, siis selline küsimus, et kas pärast klaaskuuliga alumiiniumi töötlemist on vaja sellele midagi ka peale kanda, näit. lakki, et pind uuesti korrodeeruma ei hakkaks.Kas klaaskuuliga on mõtekas ka valuvelgi puhastada?
(28-10-2008 09:09 AM)miilits Kirjutas: [ -> ]Sm.Siim007!
Kuna tegeled klaaskuuliga, siis selline küsimus, et kas pärast klaaskuuliga alumiiniumi töötlemist on vaja sellele midagi ka peale kanda, näit. lakki, et pind uuesti korrodeeruma ei hakkaks.Kas klaaskuuliga on mõtekas ka valuvelgi puhastada?

Pärast klaaskuuliga töötlemist ei ole vaja lakki peale kanda, aga on soovitatav. Tegelikult on see ju täiesti maitse asi. Kui lakk peale kanda jääb alumiiniumi ilme aastakümneteks "värske".
Valukatega on kogemused seda näidanud, et kui tegu pole just väga haruldaste velgedaga, siis ei tasu nende puhastamine rahaliselt ära. Üldjuhul on veljed väga paksu laki või värvikihi all, samas on jälle mõnest kohast lakk maas ning oksiid ja täkked sees.
Tagasiside URL